Inkcazo-Jikelele Ngeemfanelo Zoluntu
Universal Declaration of Human Rights
- Wonke umntu unelungelo lobuhlanga.
- Akukho namnye oya kuhluthwa ubuhlanga bakhe okanye ahluthwe ilungelo lokutshintsha ubuzwe bakhe.
- Everyone has the right to a nationality.
- No one shall be arbitrarily deprived of his nationality nor denied the right to change his nationality.
- Amadoda namakhosikazi aselekhulile, ngaphandle kokuthintelwa ngenxa yobuhlanga, ubuzwe okanye inkolo, banelungelo lokutshata babe nosapho. Banamalungelo alinganayo emtshatweni naxa sewuqhawukile.
- Kuya kutshatwa ngokukhululekileyo nangokupheleleyo ngemvume yabo baza kuba ngumyeni nenkosikazi.
- Usapho lusisisekelo esibalulekileyo sendalo kuluntu kwaye lunelungelo lokhuseleko oluvela kuluntu nakuRhulumente.
- Men and women of full age, without any limitation due to race, nationality or religion, have the right to marry and to found a family. They are entitled to equal rights as to marriage, during marriage and at its dissolution.
- Marriage shall be entered into only with the free and full consent of the intending spouses.
- The family is the natural and fundamental group unit of society and is entitled to protection by society and the State.
- Wonke umntu unelungelo lokuba nezinto ezizezakhe yedwa kunye nezo azidibanele nabanye.
- Akukho namnye oyakuhluthwa athathelwe izinto zakhe.
- Everyone has the right to own property alone as well as in association with others.
- No one shall be arbitrarily deprived of his property.